Cikgu moon
Assalamualaikum dan salam sejahtera!

Ini merupakan tulisan pertama aku di Diari Kak Moon (DKM) ini. Walaupun agak baru dalam penulisan blog ini, aku harap para pengunjung ke blog ini seronok dengan catatan-catatan yang aku buat di blog ini.

Emm, apa istimewa blog ni....? Para pembaca semua boleh mendapatkan info dan maklumat dari internet yang berkaitan dengan kerja sebagai surirumah seperti masakan, penjagaan anak, pengurusan rumah dan sebagainya. Insya allah aku update dari semasa ke semasa di blog ini.

Kepada rakan-rakan yang tidak jemu-jemu memberikan sokongan kepadaku, aku ingin mengucapkan terima kasih. Ini merupakan hadiahku untuk semua yang tidak jemu memberikan sokongan.
1 Response
  1. Mrs Fauzi Says:

    x lama lagi aidil dah pandai main komputer hehe


Post a Comment

mARi sOLAt