Cikgu moon
Assalamualaikum..
Selamat malam...ops..dah pagi dah pun.. Dah pukul 2.16 pagi...sampai selayang tadi pukul 12am...anak2 dan papanye pun dah tido..aku je tak leh lelapkan mata...
Sebelum nak lelap tu..biasalah kan..tangan ke handphone je.. Niat di hati nak install viber..tapi tak dapat pulak... Aku dengan suami memang pengguna nokia..yelah orang lain semua nak pakai samsung...tapi symbian tetap di hati..hahahaa
Aku suka download software yang ada kat ovistrore ne...sampaila aku terjumpa application ne iaitu blob....
Ha..blob ne rupanya khusus untuk blogger yg guna blog atau wordpress.. Best giler...
mudah, friendly user.. Memang syok...hehee
Dan aku tulis sekarang ne pun gunakan phone je...
Lepas ini..memang selalu aku update dalam blog...
Al maklumlah...diari... Apalagi...cerita akula... Hehehe..
Oklah diari.. Dah pagi... Esok nk bgun pagi nak wat breakfast tuk suami tercinta...
Dah selamat dia berdengkur... Hehehe..ok..gudnite diari..
0 Responses

Post a Comment

mARi sOLAt