Cikgu moon
haii diari.. Selamat tengahari.. Hari ini hari ahad. Perancangan kami sekeluarga nak balik kampung..yeeeaahh.. mana lagi.. kuala pilah lah... Kenapa aku tak balik jumaat @ sabtu? heheh sebabnya hari ne sukan sekolah husbandku..so.. isnin cuti.. Kami memang plan nak balik.. nak cari lemang.. mak pun dah siapkan rendang katanya..memang bestlah... Cadangan aku nak bawak anak2 pegi sekolah suami nak tgk sukan... tup.tup.. hero2ku bangun lambat... malas lah nak pegi. sebabnya nak masak tuk anak2... hari ini aku masak nasi goreng jelah + goreng nuget... jadilah... Nak coret sikit tentang pengalaman semalam berjalan2 di sekitar ikea dan the curve... memang memenatkan.. kami bukan beli sangat pun... pegi the curve.. tgk wayang... citer karton lagi.. heheh... untuk hero yang ke'boringan' berkurung di rumah.. hujung minggu la kalau nak berjalan pun... lepas tgk wayang kami pegi ikea jap.... pehh.. memang memenatkan... rancangannya.. nak cari idea dan survei apa yang menarik untuk rumah... kami pun dalam perancangan nak beli rumah yang kami sewa.. harap2nya keputusan nak beli rumah ne betul sebabnya...aku tak posting lagi... insya allah.. bila sebut pasal posting... tawakal kepada allah...semua ketentuannya... aku bersyukur jugak... dapat meluahkan masa bersama anak2 dan suami...sebab selama ini kami duduk berjauhan je.. pasangan hujung minggu je... takpelah... kesabaran pastinya akan membuahkan hasil yang menggembirankan... sudah tentu ramadhan kali ini istimewa kerana kami tinggal bersama.... oklah... siap2 nak balik kampung tercintaku....
0 Responses

Post a Comment

mARi sOLAt