Cikgu moon
Dear Diari.. Assalamualaikum semua.. Penat betul rasanya hari ini.. memang hilang tenaga buat aktiviti outdoor tadi... mana taknya... kena buat khemah.. masuk hutan.. mengadap 6 check point... bnyk giler kan... redah lumpur.. mandi sungat... merentas hutan yg sgt curam dan macam2 lagi lah... memang kepenatan aku dan rakan2 lain.... Hari ini ada adalah untuk sesi 1.. diaorang bahagi pulak 2 sesi iaiti a dan b.. pendek citer aku dapat sesi b.. maknanya kenalah buat outdoor dulu.... tadilah... yg group b kena la indoor... lebih kepada dgr ceramah... hhuhuh Tapi bukan itu yg hendak dikongsikan.. tapi kelemahan pengurusan BIG diupsi yang dipersoalkan... Pendek cerita kami ne dibahagikan kepada 15 kumpulan.... tapi dipecah2kan tuk buat aktiviti.. tapi yg menjadi persoalan.. tidak semua kumpulan dilepaskan... kena tunggu setiap kumpulan selesai tugasan check point pertama barulah dilepaskan group kedua.. bayangkanlah lama x lama kami tunggu... dari bersemangat langsung x semangat.. Bayangkanlah nak masuk hutan group aku group ke tiga.. tapi leh masuk hampir pukul 12 tghari... kawan aku group ke5.. tapi masuk hutan pukul 2 ... haiyooo laha aaaiii... camno jadi camtu pun tak tahulah... mana salah dan silap pun tak tahulah... Tapi aku rasa penganjur patut amik iktibar apa yg berlaku pd hari ini.. terutama dr sudut pengurusan masa... supaya BIG sesi lain akan lebih baik dari yg berlaku hari ini.. oklah.. esok nak sambung big sesi indoor.Harap2 tak membosankan... seskian.. koleksi gambar BIG
0 Responses

Post a Comment

mARi sOLAt