Cikgu moon
Hari ini aku tak balik pilah.. sebab suamiku ada LDP esok kat sekolah.. Mungkin lepas tu balik kot.. tak dapat nak dipastikan lagi. Sekarang ne aku tengah keliru.. dapat ke tidak sambung GSTT ne.. Walaupun tak dapat sambung macam orang lain awal bulan hari tu... tapi hati masih berharap.. nak2 aku memang tak bekerja sekarang.. Walaubagaimanapun... terkejut jugak aku lepas tengok kenyataan akhbar menyatakan Guru GSTT ne akan disambung balik... aku pun takde lah excited mcm dulu.. sebab dah kena awal tahun hari tu... berita gempak je.. tapi tak ramai pun disambung balik.. Bak kata kebanyakkan kawan... mungkin PROPA JE... mungkin.. siapa tahu.. nak pilihan raya ne..

Tapi yang menjadi kemuskilan aku ne.. ppd pilah yang call kata aku dapat sambung.. punyalah suka tak terkata... tetapi.. dia kata kena tunggu surat dari jpn.. tak tahu mula bila... dia kata bukan untuk diserap.. tetapi untuk sambung kontrak.. katanya, kalau ader rezeki insya allah.. adalah...

Berbalik kepada perkataan REZEKI, sememangnya aku berpegang pada yang satu.. dulupun aku dah merasa dengan jelas tentang rezeki iaitu anak... dah 4 tahun menunggu.... akhirnya memang ada rezeki....

Begitu juga dengan kali ini.. tak tahulah dapat ke tidak.. sebab selagi tak dapat surat... tak de bukti yang mengiyakan apa yang dikatakan oleh ppd tu.. Masalahnya bila diaorang nak telefon???? Aku call Cik Eva JPN pulak, dia kata nanti semak pada jpnns senarai nama yang berjaya... katanya.. Hai..mcm2la...kenalah tunggu dulu mcmmana keadaannya..

Kalau lah dapat.......
0 Responses

Post a Comment

mARi sOLAt