Cikgu moon
Hari ni.. hari jadi aidil ke-11 bulan.....
Malam tadi dia tak nak tido... bolehkan nak tido nak main2 dulu...
Dahla tido lambat.. bangun pulak cepat... pagi pukul 7 dah bangun...temankan papa dia nak ke sekolah..
Dah bangun pagi... tgk tv, pastu sambung tido balik...
Sekarang ne mmg kaki dia sangat aktif.. marah tul masuk dlm walker.. nak jalan pulak dah..
merangkak, duduk memang dia tak buat dah... dah dapat la beberapa langkah..
Orang suruh jalan, tapi gaya mcm nak berlari... heheh ....
3 Responses
  1. linabahari Says:

    Alhamdullilah..dh nk sthn dh aidil...cpt nyer ms berlalu kan...ingat lg thnn lps kiteorg visit k.mon kt icu...kene control gelak...heheh!


  2. Mrs Fauzi Says:

    wahhh pantas nye aidil nie....bagus2 sume cepat...tp jgn kawin cepat sgt dh la...hehe....


  3. Ms. Moon Says:

    LINA:betul tu lina... masa berlalu cepat je.. seronok orang dtg melawat kita sakit... tu lah 1st time akak masuk ICU..

    SHIDA:kalau nak kawin cepat boleh je shida..kalau duit ader..semua ok je.. heheh


Post a Comment

mARi sOLAt