Cikgu moon
Assalamualaikum...

Rasanya dah telalu lama aku tak meng'update' blog ini. Dah berbulan2 rasanya. Almaklum... sejak aku sambung kontrak gsst bulan 8 tahun 2011 lepas, memang tak berbukaklah blog ne.. Memang rindu nak berblog ne.. tapi apa kan daya... kat pilah line mmg hampeh... streamex x boleh pasang kat rumah.. mengharapkan broadband... semuanya ibarat menunggu ayam jantan bertelur... huhuuhu.. marah TM dengarkan...

Terlalu banyak perubahan yang berlaku dalam hidup aku. Bermula dengan kontrak gstt yang disambung....
kemudian dimurahkan rezeki dengan mendapat tawaran DPLI GSTT.. Syukur... akhirnya impian nak jadi cikgu tetap hampir menjadi kenyataan. Dan sekarang ne... aku berada di UPSI....

Disebalik menjalani hidup sebagai GSTT ne, aku terpaksa berdepan dengan situasi dengan terpaksa berkorban meninggalkan anak2 dikampung bersama mak dan ayah.. Terpaksa dilakukan demi impian di masa depan.... Hari jumaat je.... memang tak sabar2 nak balik pilah...

Aku duk kat Tanjong Malim di kat Taman Ketoyong..Duduk menyewa 10 orang. Alhamdullillah.. rumah sangat besar dan selesa...Yang paling best lagi.... group GSTT yang kat SMK Dato' Sheikh Ahmad... 3 orang semua dapat kat UPSI..jadi housematelah...

Oklah.. untuk pertama kali setelah dah lama tak berblog....cukuplah setakat ne...

Assalamualaikum.
0 Responses

Post a Comment

mARi sOLAt